Psychologia zdrowia
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności opisania oraz wyjaśniania zagadnień psychologii zdrowia.
Celem kursu jest nabycie wiedzy i umiejętności opisania oraz wyjaśniania zagadnień psychologii zdrowia.
Ten kurs pomoże Ci zapoznać się z kluczowymi tematami psychologii zdrowia i mechanizmami leżącymi u podstaw zachowania zdrowia i zapobiegania chorobom. Stanowi on pomoc w zrozumieniu wzajemnych powiązań czynnościowych i sprzężeń zwrotnych, niezbędnych do zdrowego funkcjonowania psychiki, układu nerwowego i organizmu jako całości. Kurs wydaje się być szczególnie interesujący dla studentów psychologii, biologii, medycyny, pielęgniarstwa, położnictwa, ratownictwa medycznego, dietetyki.
Sugeruje się, w celu optymalnego przyswajania wiedzy, aby Uczestnik kursu posiadał wiedzę z biologii na poziomie szkoły średniej, jakkolwiek kurs może okazać się pomocny dla uczniów szkoły podstawowej.
Zapoznanie studentów z kluczowymi tematami psychologii zdrowia oraz mechanizmami leżącymi u podstaw zachowania zdrowia i zapobiegania chorobom.
W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące:
W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące:
W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące:
W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące:
W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące:
W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące:
W module pierwszym zostały zaprezentowane zagadnienia dotyczące:
Aby zaliczyć kurs, należy udzielić minimum 60% poprawnych odpowiedzi w pytaniach kontrolnych oraz w teście końcowym sprawdzającym wiedzę.
Aby otrzymać zaświadczenie należy uzyskać minimum 60% wszystkich punktów z ćwiczeń klasyfikowanych oraz egzaminu końcowego.
Zawód lekarza wykonuje od 2004 roku. Stopień doktora nauk medycznych uzyskał na Wydziale Lekarskim Uniwersytetu Medycznego w Łodzi w 2009 roku. Stopień doktora habilitowanego nauk medycznych w zakresie medycyny uzyskał w 2016 roku. Zainteresowania naukowe ogniskował, między innymi na toczniu neuropsychiatrycznym i badaniu polimorfizmu genowego, osobowości i sposobach radzenia sobie ze stresem w twardzinie układowej, psychologicznej charakterystyce chorych na łuszczycę, zgłaszających świąd skóry, metaanalizach poświęconych ocenie stosowania leków działających na ośrodkowy układ nerwowy w terapii świądu mocznicowego i cholestatycznego, a także na pracach poglądowych z zakresu psychodermatologii.