Marketing 4.0 – kreowanie marki w erze cyfrowej
Połączenie teorii, najnowszych aspektów współczesnego marketingu z praktyczną wiedzą, narzędziami analitycznymi oraz strategią zarządzania produktem.
Połączenie teorii, najnowszych aspektów współczesnego marketingu z praktyczną wiedzą, narzędziami analitycznymi oraz strategią zarządzania produktem.
Kurs "Marketing 4.0 – kreowanie marki w erze cyfrowej" stanowi unikalne połączenie teorii, najnowszych, fascynujących aspektów współczesnego marketingu z praktyczną wiedzą, narzędziami analitycznymi oraz strategiami zarządzania produktem.
Wychodząc od trendów i charakterystyki elementów składowych marketingu cyfrowego, kurs płynnie przechodzi do zasad konstruowania komunikacji, działań PR, programów lojalnościowych i strategii zarządzania marką w omnichannelu, metod analitycznych. Pozwalają one weryfikować i na bieżąco optymalizować przebieg kampanii marketingowych. Kurs kończą wątki uzupełniające w postaci neuromarketingu i ekonomii behawioralnej.
Prezentowana wiedza opiera się na najnowszych badaniach, studiach przypadku największych i najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku globalnym. Ważnym aspektem kursu jest osobiste doświadczenie i tzw. lessons learned po realizacji projektów ze strony uznanych praktyków, prowadzących kurs.
Formuła kursu stanowi zamknięty cykl, nastawiony na interakcję z odbiorcą, jednocześnie promuje kreatywność, samodzielne poszukiwanie rozwiązań oraz krytyczne myślenie.
Kurs pozwala nie tylko rozumieć i tworzyć nowoczesne strategie marketingowe, ale także szybko identyfikować i reagować w sytuacjach kryzysowych dla marki.
Kurs jest prowadzony w języku polskim. Trwa 60 godzin dydaktycznych i jest podzielony na 10 modułów, moduły natomiast na lekcje. Po każdym ukończonym module uczestnicy wykonują test sprawdzający wiedzę o charakterze zamkniętym, którego zaliczenie umożliwia kontynuację kursu. Na zakończenie kursu uczestnicy wykonują test końcowy.
Kurs jest realizowany w tempie własnym, więc można na niego uczęszczać w dogodnym dla słuchacza tempie, bez pośpiechu przechodzić do kolejnych modułów.
Dla osób słabo słyszących do wszystkich filmów zaprezentowanych w kursie dostępne są napisy.
Kurs jest adresowany do wszystkich osób zainteresowanych zdobyciem praktycznej i aktualnej wiedzy w zakresie marketingu, w szczególności do obecnych i przyszłych marketingowców, jak również specjalistów od PR, menedżerów i kadry zarządzającej, dyrektorów działów sprzedaży.
Może być traktowany zarówno, jako pogłębienie szerokiej wiedzy z zakresu marketingu dla osób zarządzających działami marketingu, jak też i wstęp do obszaru specjalizacji w konkretnym aspekcie współczesnego marketingu m.in. dla specjalistów ds. marketingu czy pracowników agencji reklamy.
Kurs ma na celu dostarczenie słuchaczom kompleksowej i aktualnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu marketingu, jego zasad, rodzajów, aktualnych trendów oraz wykorzystywanych instrumentów, wspierających zintegrowane kampanie marketingowe.
Cele szczegółowe:
Moduł ma na celu przygotowanie słuchaczy do aktywnego odbioru informacji z dalszych modułów. Stanowi wprowadzenie do tematyki kursu, pozwalając umocować prezentowane rozważania w teorii współczesnego marketingu.
Zapoznanie słuchaczy z metodologią badań i analiz marketingowych, służących do profesjonalnego przeprowadzania procesów kontrolnych w marketingu.
Poznanie strategii marketingowych dla zarządzania produktem z wykorzystaniem narzędzi i założeń marketingu 4.0.
Prezentacja współczesnej idei brandingu oraz narzędzi służących do budowania stałej wartości dodanej marek.
Prezentacja kompleksowego podejścia do komunikacji marketingowej, uwzględniającej bieżące kampanie, działania public relations oraz różne kanały styku i kontaktu z klientem.
Prezentacja roli programów lojalnościowych wspartych nowoczesnymi narzędziami CRM i analizą danych w strategii marketingowej.
Prezentacja charakterystyki, możliwości i praktycznego zastosowania marketingu cyfrowego.
Prezentacja skutecznych sposobów analizy danych pozwalających odkryć ogrom użytecznych informacji, zawartych w nagromadzonych danych.
Prezentacja istoty marketingu idei i wartości, strategii wdrażania, głównych wątków i potencjału.
Prezentacja najnowszych osiągnięć i wiedzy oraz perspektyw rozwoju w zakresie współczesnego marketingu.
Warunkiem zaliczenia kursu jest udział w testach wiedzy o charakterze zamkniętym po ukończeniu każdego modułu kursu oraz w teście wiedzy na zakończenie kursu.
W każdym module znajdują się również ćwiczenia, które nie są klasyfikowane.
Aby zaliczyć kurs, należy uzyskać co najmniej poziom 80% trafnych odpowiedzi z testów sprawdzających wiedzę po każdym module i z testu wiedzy na zakończenie kursu (ocena końcowa składa się w 30% z ocen uzyskanych z testów po każdym module i w 70% z testu końcowego).
Każdy, kto uzyska zaliczenie, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Aby otrzymać zaświadczenie, konieczny jest udział w testach wiedzy na koniec każdego modułu oraz w teście końcowym i udzielenie trafnych odpowiedzi na poziomie 80%.
Anna Bałdyga
dr nauk ekonomicznych, marketer z blisko 10-letnim doświadczeniem (B2C i B2B) w branżach tj. IT, consulting, confex oraz edukacja biznesowa. Wśród najczęściej realizowanych projektów znalazły się: duże eventy konferencyjne wraz z kompleksową kampanią komunikacyjną; ulotki, broszury, kampanie e-mailingowe oraz newslettery; kampanie retencyjne; ewaluacja satysfakcji odbiorców produktu i praca z trudnym klientem. Pasjonuje się nowymi trendami komunikacyjnymi, automatyzacją procesów biznesowych oraz rolą funkcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Ponadto działa w samorządzie lokalnym. Biegle włada angielskim i rosyjskim.
Łukasz Bińczycki
z wykształcenia politolog o specjalizacji dziennikarskiej. Specjalista w zakresie marketingu politycznego, wykorzystania mediów społecznościowych w zakresie firmowego PR. Doświadczenie w branży nabyte w trakcie współpracy z klientami z sektora publicznego (spółki z udziałem skarbu państwa, administracja centralna) i prywatnego. Inne obszary zainteresowań to geopolityka rozumiana jako praktyka analityczna oraz potęgometria.
Marcin Kociuba
dr nauk politycznych, w 2011 roku obronił pracę doktorską na Wydziale Studiów Międzynarodowych i Politycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego. Od 15 lat pracuje w branży nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Pracował m.in. dla FreshMail, Onet.pl, Orlen Oil, TVN, Zelmer.
Obecnie jako Strategy&Business Development Manager w Grupie Interia odpowiada za przygotowywanie i wdrażanie strategii content marketingowych dla klientów portalu. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. do magazynów: „Marketer+”, „Nowa Sprzedaż”, „Marketing w Praktyce”).
Katarzyna Kowaluk-Toszek
absolwentka administracji biznesowej na Wirtschafstuniversitat Wien oraz Zarządzania w Akademii im. Leona Koźmińskiego. Wizjoner, ceni nieszablonowe rozwiązania, doświadczenie w rozwoju strategii i innowacji, zarządzania projektami, projektowaniu nowych systemowych rozwiązań oraz rozwiązań IT. Posiada kompetencje w zakresie zwinnego zarządzania (Agile). W obszarze jej zainteresowań znajdują się innowacyjne rozwiązania, nowe technologie, customer centric approach, UX, optymalizacja, zarządzanie agile, nowe technologie, marketing, psychoanaliza, psychologia tłumu.
Od 2015 roku pracuje w branży marketingowej. Pracowała w Interseroh Warszawa, obecnie ABSOLUT Systems, jako Innovation & New Solution Designer/ Founder.
Anna Łowczowska
absolwentka zarządzania sprzedażą na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, marketingu internetowego na AGH oraz Szkoły Facylitacji Pathways. Ukończyła liczne kursy z zakresu pracy z zespołami, marketingu oraz wystąpień publicznych. Od 13 lat kieruje zespołami w różnych firmach, przez wiele lat zawodowo związana z firmą FreshMail, kierowała tam działem marketingu, a później działem events & customer education team. Obecnie jako Head of Partnership w Thulium odpowiada za współpracę z partnerami firmy. Organizatorka konferencji i szkoleń – wydarzeń, które gromadzą od 10 do 600 osób, m.in. największej konferencji o e-mail marketingu w Europie „M@il My Day”, „Auli Polskiej”, „Poranków z email marketingiem” czy „Tour de e-commerce”. Prelegentka na licznych konferencjach, takich jak: „semKRK”, „Czwartek Social Media”, „Kongres Online Marketingu”, „EastBiz”, „Poranki z email marketingiem” czy „Tour de e-commerce”.
Jakub Łowczowski
od 10 lat pracuje w branży marketingowej, ma bogate doświadczenie w dziedzinie programów lojalnościowych i grywalizacji, specjalista w zakresie mobilności, business intelligence, context marketingu.
Pracował w TL Consulting, Pro.fill – Marketing Lojalnościowy, MDI Group, LEVEL, Grupa ATERIM;, obecnie pracuje DevaGroup Certified SEM Experts.