Social media marketing
Dostarczy aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności umożliwiających tworzenie treści, prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Dostarczy aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności umożliwiających tworzenie treści, prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Kurs „Social media marketing – zarządzanie wizerunkiem w mediach społecznościowych” ma na celu dostarczyć uczestnikowi kompleksowej i aktualnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności umożliwiających tworzenie treści, zarządzanie komunikacją oraz prowadzenie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
W trakcie kursu słuchacze zostaną zapoznani z zasadami i praktycznym zastosowaniem analityki komputerowej oraz z narzędziami marketingowymi, które mogą być efektywnie stosowane w social media. Ponadto będą przygotowywani pod kątem budowania i wdrażania efektywnej strategii marketingowej, a także zaznajamiani z tworzeniem prostej grafiki na potrzeby kampanii reklamowych.
Kurs jest prowadzony w języku polskim. Trwa 60 godzin dydaktycznych i jest podzielony na 10 modułów. Po każdym module uczestnicy wykonują test sprawdzający wiedzę o charakterze zamkniętym. Na zakończenie kursu uczestnicy wykonują test końcowy.
Kurs jest realizowany w tempie własnym, więc można na niego uczęszczać w dogodnym dla słuchacza tempie, bez pośpiechu przechodzić do kolejnych modułów.
Dla osób słabo słyszących do wszystkich filmów zawartych w kursie dostępne są napisy.
Kurs jest adresowany do wszystkich osób zainteresowanych nabyciem umiejętności umożliwiających tworzenie treści, zarządzania komunikacją oraz prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych, w szczególności do osób pracujących bądź poszukujących zatrudnienia w przedsiębiorstwach, urzędach i instytucjach na wszelkich stanowiskach wymagających posiadania kompetencji związanych z tworzeniem, wdrażaniem, obsługą, analizą mediów społecznościowych, a także zainteresowanych prowadzeniem własnej działalności gospodarczej, świadczącej usługi z szeroko rozumianego biznesu elektronicznego i mediów społecznościowych.
Kurs ma na celu dostarczenie słuchaczom kompleksowej i aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności umożliwiających tworzenie treści, zarządzania komunikacją oraz prowadzenia kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.
Cele szczegółowe:
Zapoznanie uczestników z genezą i współczesną charakterystyką mediów społecznościowych.
Zapoznanie uczestników z możliwościami gromadzenia danych opisujących procesy zachodzące w organizacji i otoczeniu przy użyciu social media.
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami analityki internetowej.
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zasadami marketingu w social media.
Zapoznanie uczestników z zasadami funkcjonowania na rynku reklamy social media.
Zapoznanie uczestników z podstawowymi zasadami tworzenia wartościowych treści w social media.
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami marketingu szeptanego.
Zapoznanie uczestników z najważniejszymi zagadnieniami dotyczącymi public relations i społecznej odpowiedzialności biznesu w obszarze mediów społecznościowych.
Nabycie wiedzy i umiejętności przez uczestników z zakresu tworzenia trwałych i wartościowych relacji B2B w social media.
Praktyczna nauka podstaw tworzenia grafiki dla mediów społecznościowych.
Warunkiem zaliczenia kursu jest udział w testach wiedzy o charakterze zamkniętym po ukończeniu każdego modułu kursu oraz w teście wiedzy na zakończenie kursu.
Aby zaliczyć kurs, należy uzyskać co najmniej poziom 80% trafnych odpowiedzi z testów sprawdzających wiedzę po każdym module i z testu wiedzy na zakończenie kursu (ocena końcowa składa się w 30% z ocen uzyskanych z testów po każdym module i w 70% z testu końcowego).
Każdy, kto uzyska zaliczenie, otrzyma zaświadczenie o ukończeniu kursu.
Aby otrzymać zaświadczenie konieczny jest udział w testach wiedzy na koniec każdego modułu oraz w teście końcowym i udzielenie trafnych odpowiedzi na poziomie 80%.