Budowanie kwestionariuszy ankiet w badaniach ilościowych
Kurs przygotuje Cię do samodzielnego projektowania i przeprowadzania badań ilościowych z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety.
Kurs przygotuje Cię do samodzielnego projektowania i przeprowadzania badań ilościowych z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety.
Projekt "PoMOOCny e-learning" POWR.03.01.00-00-W058/18 dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
Kurs składa się z 6 modułów wiedzowych, modułu organizacyjnego, pre i posttestu. Moduł 1: Podstawy badań społecznych - badania ilościowe Moduł 2: Projektowanie badania Moduł 3: Budowa kwestionariusza Moduł 4: Konstruowanie skal – dobór pytań skalujących Moduł 5: Analiza danych Moduł 6: Gdzie szukać inspiracji do badań? Kurs prowadzony będzie w tempie własnym Uczestników.
Brak warunków wstępnych. Wszystkie materiały kursu będą dostępne w okresie trwania kursu bez ograniczeń dla uczestników. Do korzystania z kursu wystarczy komputer osobisty (laptop) lub smartfon z dostępem do internetu i standardowe przybory do pisania (zeszyt, ołówek, kolorowe pisaki) oraz oprogramowanie umożliwiające edytowanie plików o rozszerzeniach .xlsx i .docx .
Podstawowym celem kursu jest przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania i przeprowadzania badań ilościowych z wykorzystaniem kwestionariusza ankiety. Po kursie studenci będą potrafili:
W module pierwszym zostały zaprezentowane podstawowe informacje na temat badań ilościowych.
W module drugim zostały zaprezentowane treści dotyczace prawidłowego projektowania badań.
W module trzecim zostały zaprezentowane metody budowania kwestionariuszy.
W module czwartym zostały zaprezentowane skale pomiarowe.
W module piątym zostały zaprezentowane metody analizy danych.
W module szóstym zostały zaprezentowane inspiracje do badań.
Aby zaliczyć kurs musisz:
Zachęcamy również do wzięcia udziału w minimum 50% selftestów (wynik nie jest raportowany).
Aby otrzymać zaświadczenie musisz ukończyć kurs. Próg zaliczeniowy wynosi 50% prawidłowych odpowiedzi.
Psycholog społeczny, informatyk oraz absolwent kierunku Data Science. Posiada duże doświadczenie w koordynowaniu i realizacji projektów badawczych dla klientów biznesowych, administracji publicznej oraz organizacji pozarządowych. Pracownik Centrum Zarzadzania Innowacjami i Transferem Technologii Politechniki Warszawskiej (CZIiTT PW), gdzie w Dziale Badań i Analiz jest odpowiedzialny za koordynację projektów badawczych, w tym za obszar pozyskiwania, analizy i wizualizacji danych ilościowych. Prowadzi badania z użytkownikami w projektach, w których opracowywane są innowacyjne rozwiązania technologiczne. Realizuje również badania w obszarze interakcji człowieka z nowymi technologiami. PIB.