Zarządzanie procesem uczenia się
Kurs dla wszystkich uczących się. Umożliwia zbudowanie umiejętności studiowania, kompetencji akademickich i zdobycie nowych doświadczeń w uczeniu się.
Kurs dla wszystkich uczących się. Umożliwia zbudowanie umiejętności studiowania, kompetencji akademickich i zdobycie nowych doświadczeń w uczeniu się.
Projekt "PoMOOCny e-learning" POWR.03.01.00-00-W058/18 dofinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.1 Kompetencje w szkolnictwie wyższym.
Studiowanie to nie tylko wykłady, ćwiczenia, laboratoria, konwersatoria, zaliczenia i sesje. To czas dojrzewania i rozwoju wewnętrznego. To okres poznawania siebie, swoich możliwości, czas rozwijania zainteresowań. Studiowanie oznacza świadome poznawanie oraz poszerzanie wiedzy z własnej inicjatywy. W czasie studiów rozwijamy umiejętności samokształcenia, własnej inicjatywy i samodzielności.
Studiujesz albo planujesz studiować – ten kurs jest dla Ciebie.
Rozwiniesz umiejętność studiowania, odkryjesz swoje naturalne predyspozycje i zbudujesz doświadczenie w uczeniu się, poznasz funkcjonowanie inteligencji i pamięci, poprawisz efektywność czytania, zoptymalizujesz proces zapamiętywania, wdrożysz do swojego warsztatu umiejętności akademickich kreatywne techniki rozwiązywania problemów i planowania oraz sposoby na efektywne notowanie. Nie tylko dowiesz się więcej, ale i w praktyce, podczas treningu umiejętności uczenia się, zwiększysz poziom umiejętności praktycznego wykorzystania posiadanej wiedzy.
Brak.
(kliknij na moduł, aby go rozwinąć)
Aby zaliczyć kurs „Zarządzanie procesem uczenia się” uczestnik musi:
• wziąć udział w preteście,
• wykonać 50% zadań treningowych bez względu na wynik,
• wziąć udział w teście końcowym.
Aby otrzymać zaświadczenie z kursu „Zarządzanie procesem uczenia się” uczestnik musi:
• wziąć udział w preteście,
• wykonać 50% zadań treningowych bez względu na wynik,
• wziąć udział w teście końcowym.
Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Trener i coach współpracujący z wiodącymi polskimi firmami szkoleniowymi, wykładowca akademicki, konsultant edukacji, doktor nauk humanistycznych w dyscyplinie Pedagogiki.
Miłośniczka edukacji zdalnej i metodyki nauczania na odległość. Pasjonatka metod uczenia się, koncentracji i zapamiętywania treści. Od czterech lat prowadzi w Akademii WSB przedmiot Efektywne techniki uczenia się. Przedmiot jest realizowany na pierwszych semestrach poszczególnych kierunków studiów.
Centrum Nowoczesnych Metod i Technologii Edukacyjnej, Akademia WSB w Dąbrowie Górniczej
Nauczyciel, trener, mediator, Instructional Designer, praktyk kształcenia zdalnego i metod i technik uczenia i uczenia się, współautorka programów rozwoju kompetencji społecznych i uczenia się dla uczniów, studentów i nauczycieli.
Poszukuje sposobów wykorzystywania nowych technologii i wirtualnej przestrzeni edukacyjnej do skutecznego nauczania i uczenia się.