Skuteczne strategie marketingowe B2B
Kończąc kurs, będziesz rozumieć istotę strategii marketingowych B2B oraz posiadać wiedzę o ich wpływie na rozwój przedsiębiorstwa.
Kończąc kurs, będziesz rozumieć istotę strategii marketingowych B2B oraz posiadać wiedzę o ich wpływie na rozwój przedsiębiorstwa.
Celem kursu jest przybliżyć wybrane zagadnienia dotyczące marketingu B2B, relacji i sieci biznesowych, wartości dla klienta, roli usług na rynku B2B, zasad sprzedaży i współpracy w ramach projektów.
Aby przystąpić do realizacji kursu powinieneś znać podstawy marketingu.
Marketing B2B
Koncentracja na relacjach
Koncentracja na sieciach biznesowych
Koncentracja na wartości dla klienta
Koncentracja na sprzedaży
Koncentracja na usługach i obsłudze klienta
Koncentracja na projektach
Koncentracja na e-commerce
Warunkiem ukończenia kursu są pozytywnie zdane testy kończące poszczególne lekcje. Testy będą zamkniętym testem jednokrotnego wyboru. Każdy test będzie złożony z 6 pytań korespondujących z 8 tematami poruszonymi w trakcie kursu. Kurs zostanie uznany za zaliczony, jeśli uczestnik uzyska min. 4 punkty z każdego testu.
Ponadto w każdej lekcji umieszczone są zadania, które służą sprawdzenia uwagi uczestnika zajęć. Zadania nie wpływają na ocenę kursu.
Każdy uczestnik, który ukończył kurs, otrzyma bezpłatny, elektroniczny certyfikat podpisany przez jednego z autorów kursu (dr hab. Grzegorz Leszczyński oraz dr hab. Marek Zieliński). Certyfikat będzie w formacie pdf możliwym do wydrukowania.
Specjalizuje się w marketingu business-to-business i strategiach marketingowych. Założyciel CentrumB2B, członek Industrial Marketing and Pruchasing Group. Autor ponad 100 publikacji na temat marketing i sprzedaży business-to-business. Doradca przedsiębiorstw w zakresie strategii marketingowych i badań rynku.
Specjalizuje się w komunikacji na rynku B2B, negocjacjach i sprzedaży osobistej, technikach komunikacji międzyludzkiej. Autor książek „Komunikacja w relacjach business-to-business” oraz „Zaufanie w relacjach business-to-business. Perspektywa dynamiczna”. Prowadzi działalność szkoleniową, doradczą i konsultingową. Partner CentrumB2B, członek Industrial Marketing and Purchasing Group.