Skuteczne strategie marketingowe B2B
Kończąc kurs, będziesz rozumieć istotę strategii marketingowych B2B oraz posiadać wiedzę o ich wpływie na rozwój przedsiębiorstwa.
Kończąc kurs, będziesz rozumieć istotę strategii marketingowych B2B oraz posiadać wiedzę o ich wpływie na rozwój przedsiębiorstwa.
Celem kursu jest przybliżenie wybranych zagadnień dotyczących marketingu B2B, relacji i sieci biznesowych, wartości dla klienta, roli usług na rynku B2B oraz zasad sprzedaży i współpracy w ramach projektów.
Aby przystąpić do realizacji kursu powinieneś znać podstawy marketingu.
Marketing B2B
Koncentracja na relacjach
Koncentracja na sieciach biznesowych
Koncentracja na wartości dla klienta
Koncentracja na sprzedaży
Koncentracja na usługach i obsłudze klienta
Koncentracja na projektach
Koncentracja na e-commerce
Warunkiem ukończenia kursu jest pozytywne zaliczenie testów kończących poszczególne moduły. W każdym z nich będzie 6 pytań zamkniętych jednokrotnego wyboru, odpowiadających 8 omawianym tematom w trakcie kursu. Kurs zostanie uznany, za zaliczony, jeśli uczestnik uzyska 70% wszystkich punktów. Do zdobycia w całym kursie jest 48 punktów (8 testów po 6 punktów każdy), próg zaliczeniowy jest ustawiony na 70%. 70% z 48 punktów oznacza próg 33,6 punktów do zaliczenia.
Ponadto w każdej lekcji umieszczone są zadania, które służą sprawdzenia uwagi uczestnika zajęć. Zadania nie wpływają na ocenę kursu.
Każdy uczestnik, który ukończył kurs, otrzyma bezpłatne, elektroniczne zaświadczenie podpisane przez jednego z autorów kursu (dr hab. Grzegorz Leszczyński oraz dr hab. Marek Zieliński). Zaświadczenie będzie w formacie pdf możliwym do wydrukowania.
Specjalizuje się w marketingu business-to-business i strategiach marketingowych. Założyciel CentrumB2B, członek Industrial Marketing and Pruchasing Group. Autor ponad 100 publikacji na temat marketingu i sprzedaży business-to-business. Doradca przedsiębiorstw w zakresie strategii marketingowych i badań rynku.
Specjalizuje się w komunikacji na rynku B2B, negocjacjach i sprzedaży osobistej, technikach komunikacji międzyludzkiej. Autor książek „Komunikacja w relacjach business-to-business” oraz „Zaufanie w relacjach business-to-business. Perspektywa dynamiczna”. Prowadzi działalność szkoleniową, doradczą i konsultingową. Partner CentrumB2B, członek Industrial Marketing and Purchasing Group.