Multimedia w pracy nauczyciela matematyki
Celem kursu jest zapoznanie z warsztatem metodycznym nauczyciela matematyki z wykorzystaniem mediów cyfrowych
Celem kursu jest zapoznanie z warsztatem metodycznym nauczyciela matematyki z wykorzystaniem mediów cyfrowych
„Projekt „Nowoczesny nauczyciel matematyki” współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego”
CELE KURSU I ZAKRES TEMATYCZNY
Zapraszam na zajęcia Multimedia w pracy nauczyciela matematyki.
Głównym celem tego kursu jest zapoznanie się z warsztatem metodycznym nauczyciela matematyki z wykorzystaniem mediów cyfrowych. Zachęcenie do korzystania z narzędzi TI. Przedstawię Państwu propozycje:
WYMAGANIA WSTĘPNE
Znajomość zagadnień matematycznych oraz narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych.
PRZEBIEG KURSU I STRATEGIA OCENIANIA
Kurs składa się z wprowadzenia, 6 modułów tematycznych i zakończenia (będzie trwał osiem tygodni). Materiały do każdego z tygodni będą dostępne od razu po rozpoczęciu kursu.
Wiadomości uzyskane przez Uczestnika kursu będą weryfikowane poprzez krótkie testy po każdym module oraz test - egzamin na zakończenie kursu. Każdy z Uczestników będzie miał okazję do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami i poglądami na tematy zaproponowane przez prowadzącego na forach i w dyskusjach.
Ukończenie kursu i otrzymanie zaświadczenia uwarunkowane jest udzieleniem przez Uczestnika 65% poprawnych odpowiedzi we wszystkich testach (łącznie z egzaminem), a zatem nie jest stosowana gradacja oceny. Uczestnik ma możliwość ponownego podejścia do każdego testu cząstkowego, jeżeli udzielił niepoprawnych odpowiedzi. Do testu końcowego - egzaminu jest tylko jedno podejście.
KADRA KURSU
pracownik badawczo-naukowy WMPSNŚ UKSW, dydaktyk, metodyk, praktykujący (dyplomowany) nauczyciel matematyki i informatyki, z doświadczeniem zawodowym w liceum; wykorzystanie mediów cyfrowych w nauczaniu matematyki - tworzenie kursów na platformie Moodle; programy komputerowe do kształcenia interdyscyplinarnego- GeoGebra, Geomland; programy użytkowe; metoda WebQuest; prezentacje multimedialne; szkolenie uczniów i nauczycieli w powyższym zakresie na licznych konferencjach i warsztatach; liczne publikacje i książki w dziedzinie zastosowań ICT w nauczaniu matematyki.