Professional management w centrach obsługi biznesu
Zdobądź dodatkową wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy w Centrach Obsługi Biznesu. Poznaj metody zarządzania oraz regulacje prawne.
Zdobądź dodatkową wiedzę i umiejętności niezbędne do podjęcia pracy w Centrach Obsługi Biznesu. Poznaj metody zarządzania oraz regulacje prawne.
Kurs powstał w ramach projektu wdrożeniowego dofinansowanego z Funduszy Europejskich (program Wiedza - Edukacja - Rozwój) "Kompetencje dla centrów obsługi biznesu" (POWR.03.01.00-00-W047/18)
Kurs edukacyjny stanowiący dodatkowy element procesu kształcenia na
studiach I i II stopnia studiów licencjackich i jednolitych magisterskich.
OPIS KURSU
Zarządzanie jest dziedziną dynamiczną stale dostosowującą się do zmieniających się warunków i poszukującą nowych metod jego ulepszania. Łączy się ono z wieloma dyscyplinami naukowymi dając możliwość pełnego zrozumienia stosowanych w nim pojęć i instytucji. Współcześnie wymagany jest szereg kompetencji zarządczych oraz umiejętności posługiwania się przepisami prawa ich właściwego interpretowania, a także stosowania nowych skutecznych metod komunikacji dostosowanych do zmieniających się warunków. Zmiany zachodzące w otoczeniu współczesnych przedsiębiorstw stawiają także wiele wyzwań przed zarządzaniem samą organizacją, jej komunikacją z otoczeniem wewnątrz i na zewnątrz organizacji.
Osoby, podejmujące zatrudnienie w Centrach Obsługi Biznesu muszą posiadać szereg kompetencji zarządczych, informatycznych oraz umiejętności sprawnego posługiwania się przepisami prawnymi w praktyce. Ze względu na dynamikę procesu należy pamiętać, że należy doskonalić się i dostosowywać do zmieniającego otoczenia przez całe życie.
Przedsiębiorcy, którzy nie potrafią dostrzec zachodzących zjawisk czy pojawiających się trendów, są skazani na porażkę. Dlatego tak ważne jest poszukiwanie, wdrażanie i dostosowywanie metod i technik zarządzania. Umiejętność skutecznego stosowania metod statystycznych, ograniczania marnotrawstwa organizacji oraz umiejętność wdrażania przepisów i postępowań szczególnych.
+
Kurs Professional management w centrach obsługi biznesu, pozwoli uczestnikom zdobyć dodatkową wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania, prawa i obsługi systemów informatycznych niezbędne do podjęcia pracy w Centrum Obsługi Biznesu (przedsiębiorstwach) na stanowiskach zarządczych i typowo menadżerskich. Ponadto zdobędą nowe umiejętności z zakresu technologii informacyjnych, stosowania środków komunikacji elektronicznej oraz technik komunikacji, dzięki czemu praca w zespole stanie się dużo prostsza i bardziej efektywna.
CZEGO SIĘ NAUCZYSZ?
Podczas pracy z kursem nauczysz się:
elementów z zakresu zarządzania, prawa i technologii informacyjnych w centrach obsługi biznesu przy wykorzystaniu technik i metod zarządzania oraz narzędzi teleinformatycznych;
norm prawnych regulujących zagadnienia korzystania z technologii informatycznych w pracy centrum obsługi biznesu;
praktycznych aspektów wiedzy, możliwych do wykorzystania w praktyce zawodowej;
umiejętności doboru, stosowania i modyfikowania narzędzi wykorzystywanych w pracy zawodowej dla potrzeb interesariuszy, potrzeb instytucji oraz innych podmiotów w celu zwiększenia ich skuteczności, zasięgu oddziaływania i poprawy efektów prowadzonych działań;
wzmacniania gotowości do wykorzystania zaawansowanych narzędzi zarządzania w miejscu pracy i rozwój umiejętności koordynacji i realizacji działań wynikających ze specyfiki tych narzędzi,
umiejętności doboru, stosowania i modyfikowania narzędzi profesjonalnego zarządzania w oparciu o doświadczenia i praktyki krajowe i międzynarodowe.
WYMAGANIA WSTĘPNE
Kurs przeznaczony jest dla studentów studiów I i II stopnia na kierunku administracja oraz ekonomia, i jednolitych studiów magisterskich kierunku prawo. Zajęcia będą odbywać się dla grupy 41 osobowej.
Dla studentów na pozostałych kierunkach studiów wymagania wstępne odnoszą się do posiadanych przez nich kompetencji, ułatwiających realizację tego kursu, a mianowicie:
podstawowa znajomość zagadnień z zakresu marketingu, komunikacji interpersonalnej, informatyki;
umiejętności samodzielnego studiowania nowych zagadnień zwłaszcza na bazie dostępnych kursów e‒learningowych.
PROGRAM KURSU
Kurs składa się z 8 modułów, które łącznie zostały przewidziane na 50 godzin lekcyjnych pracy.
Kliknij na nagłówek, aby zobaczyć dodatkowe informacje o module.
WARUNKI ZALICZENIA KURSU
W kursie znajdują się dwa typy aktywności uczestnika kursu podlegające ocenie:
sprawdzenie wiedzy na podstawie krótkich testów, które umieszczone są po każdym z modułów i mają pomóc utrwalić wiedzę. Ich waga w ocenie końcowej to 50%,
test końcowy, stanowiący podsumowanie całego kursu. Jego waga w ocenie końcowej to 50%.
Dodatkowo po niektórych modułach występują zadania kontrolne, których celem jest samodzielna ocena poziomu zrozumienia danego tematu lub poziomu przyswojenia wiedzy.
Testy po modułach są wielokrotnego wyboru i składają się z 5 pytań, do których odpowiedzi można znaleźć w prezentowanych lekcjach. Uczestnik kursu możne wykorzystać tylko 2 próby podczas udzielania odpowiedzi na każde pytanie zamieszczone w teście.
Zakończenie całego kursu wieńczy test wiedzy z zakresu tematów lekcyjnych realizowanych w całym kursie. Składa się on z 20 pytań wielokrotnego wyboru.
Aby zaliczyć kurs, konieczne jest uzyskanie progu powyżej 60% wszystkich możliwych do zdobycia punktów. Osoby, które uzyskają wynik co najmniej 61% punktów z wszystkich testów otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu. Jest ono automatycznie generowane w ciągu 24h po zakończeniu kursu i uzyskaniu popranego wyniku .
Dla kilku osób, które ukończą kurs jako pierwsze i uzyskają co najmniej 90% punktów z wszystkich testów otrzymają certyfikaty ukończenia kursu.
KADRA KURSU
dr Paweł Śwital doktor nauk prawnych. Ukończył studia podyplomowe z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi. Pracownik badawczo– dydaktyczny, prodziekan na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Technologiczno – Humanistycznego im. Kazimierza Pułaskiego w Radomiu. Specjalizuje się naukowo w prawie administracyjnym, informatyzacji podmiotów publicznych, zarządzaniu publicznym, prawie samorządu terytorialnego.
Autor licznych publikacji jednej monografii naukowej oraz ponad 40 artykułów naukowych i rozdziałów w monografiach. Kilkukrotnie nagradzany za dorobek naukowy. Redaktor lub członek redakcyjny czasopism naukowych. Prowadzi zajęcia z zakresu prawa administracyjnego, biurotyki, informatyki prawniczej, prawa samorządu terytorialnego. Ukończył szkolenia specjalistyczne z zakresu stosowania metod statystycznych w naukach społecznych, technologii informacyjnych, pakietów MS Office, zarządzania.
Trener i wykładowca w projektach finansowanych ze środków UE w zakresie prawa, zarządzania, komunikacji społecznej. Autor ekspertyz i opinii z zakresu prawa, legislacji administracyjnej, praw dziecka. Opiekun merytoryczny projektów m.in. Akademia Konsultacji Publicznych (Kancelaria Prezesa Rady Ministrów), edukacji prawnej (Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli). Koordynator projektów finansowanych przez m.in. Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju m.in. projekt Czas na Dobry Staż.