Metoda projektów krok po kroku, czyli jak kreatywnie osiągać cele
Ten kurs pomoże Ci poznać oraz podnieść kompetencje w zakresie pracy metodą projektów.
Ten kurs pomoże Ci poznać oraz podnieść kompetencje w zakresie pracy metodą projektów.
Kurs jest skierowany w szczególności do osób, które wykorzystują lub chciałyby wykorzystywać w swojej pracy zawodowej metodę projektów. Dla wszystkich zainteresowanych zdobyciem nowych kompetencji, którzy chcą rozwiązywać problemy biznesowe i społeczne z wykorzystaniem narzędzi kreatywnych w swojej pracy. Poziom początkujący Liczba modułów 7. Realizacja we własnym tempie. Formy przekazu treści: kurs moderowany, kontakt z prowadzącym zindywidualizowany, asynchroniczny: e-mail, komentarze zwrotne z opóźnieniem, w zależności od potrzeb kursanta. Poza tym, tekst, prezentacje, filmy, mapy myśli, quizy samookotrolne i kontrolne, dyskusje.
Aby przystąpić do realizacji kursu oczekujemy:
W module pierwszym został zaprezentowany proces myślenia projektowego
W module drugim została zaprezentowana typologia problemów
W module trzecim zostały zaprezentowane fazy procesu analizy informacji
W module czwartym zostało zaprezentowane myślenie innowacyjne,czyli jak myśleć sprawniej
W module piątym zostały zaprezentowane techniki kreatywnej analizy i rozwiązywania problemów. Część I
W module szóstym zostały zaprezentowane techniki kreatywnej analizy i rozwiązywania problemów. Część II
W module siódmym zostały zaprezentowane zasady wdrożenia metody projektów
Aby zaliczyć kurs należy:
Aby otrzymać zaświadczenie, niezbędne jest uzyskanie minimum 51% punktów z aktywności typu: quziy i testu końcowego
Prodziekan Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. pracuje w Katedrze Badań nad Edukacją Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. Specjalizuje się w prowadzeniu badań z zakresu karier zawodowych. Pełni funkcję doradcy zawodowego dla studentów i doktorantów Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. Kieruje dwoma projektami finansowanymi z funduszy Narodowego Centrum Badań i Rozwoju. Wydziałowy Koordynator dla studentów z niepełnosprawnością. Prywatnie pasjonatka powieści Szczepana Twardocha.
Doktor nauk ekonomicznych w dyscyplinie nauk o zarządzaniu i jakości. Pracuje w Katedrze Badań nad Edukacją Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. Specjalizuje się w prowadzeniu badań z zakresu zarządzania procesem kształcenia, z wykorzystaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych. Uczestniczy w dwóch projektach z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju.
Autorka posiada ponad 20-letnie doświadczenie, w realizacji zajęć dydaktycznych w e-learningu. Napisała kilkadziesiąt artykułów naukowych oraz monografię, poświęconą zarządzaniu procesem kształcenia w szkolnictwie wyższym. Wzięła udział w kilkudziesięciu szkoleniach doskonalących warsztat dydaktyczny; z tematów nowych technologii, narzędzi, technik i metod, stosowanych w procesie dydaktycznym, w uczeniu się on-line.
Doktor nauk społecznych w dyscyplinie pedagogika. Pracuje w Katedrze Pedagogiki Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie. Tutor i certyfikowany "Master of Didactics". Realizuje projekt MNiSW z zakresu wdrożenia modelu tutoringu do praktyki akademickiej w UJD. Zakres jej zainteresowań badawczych obejmuje konteksty historyczne oraz współczesne zagadnienia systemu oświaty. Jedna z finalistek projektu "Twarze Przyszłości" Częstochowy. Czas wolny spędza na czytaniu i joggingu. Zakochana w polskim Wybrzeżu. Uwielbia spacerować ulicami Gdańska.