mgr inż. Łukasz Pieniążek - DevOps - pracownik działu IT Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu na stanowisku starszy specjalista ds. administracji systemów i aplikacji. Wykładowca akademicki, uczestnik projektów unijnych, szkoleniowiec w zakresie ICT. Zawodowo zajmuje się zarządzaniem infrastrukturą serwerową Wyższej Szkoły Humanitas w szczególności środowisk wirtualnych opartych na technologiach Vmware i Hyper-V oraz administrowaniem platform e-learningowych z naciskiem na doskonalenie rozwiązań backupowych. Pasjonat e-learningu podnoszący kwalifikacje w tym kierunku odpowiedzialny za wdrożenie rozwiązań LMS i LCS dla Wyższej Szkoły Humanitas. Zarządzał systemami informatycznymi wspomagającymi prace uczelni wyższej takimi jak: DziekanatXP, Rekrutacja Online, Wirtualna Uczelnia, Simple ERP, BPSC oraz wcześniej SAP. Informatyk również z zamiłowania, któremu nieobce są tematy związane z nowoczesnymi technologiami, multimediami, Internetem rzeczy czy grafiką komputerową.
mgr inż. Krzysztof Orzechowski - specjalista ds. systemów informatycznych - pracownik działu IT Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu, wykładowca akademicki, szkoleniowiec w zakresie ICT. Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Zawodowo zajmuje się integrowaniem współpracy merytorycznej i dydaktycznej pracowników realizujących program kształcenia na odległość oraz projektowaniem i tworzeniem interakcji w kursach elearningowych. Specjalista w zakresie grafiki komputerowej i animacyjnej. Egzaminator ECDL PL-E4520. Autor publikacji poświęconych grafice komputerowej, narzędziom projektowania wieloplatformowych aplikacji mobilnych oraz nauczaniu zdalnemu. E-nauczyciel certyfikat wydany przez stowarzyszenie e-learningu akademickiego. Kilka słów o sobie: jestem e-learning developer jak i DevOps Engineer dla środowisk LMS, moje zainteresowania zmierzają od kilku lat w stronę machine learning i deep learning w obszarze zdalnego nauczania. Moje doświadczenie to zarówno praca dla dużych firm szkoleniowych oraz uczelni wyższych. Obecnie wektor rozwoju prowadzi w kierunku programowania, data science, machine learning, algorytmów ML.