Budowanie marki w Internecie
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawy strategii i zasady budowy wizerunku swojego lub wizerunku firmy w sieci.
Kurs przeznaczony jest dla wszystkich, którzy chcą poznać podstawy strategii i zasady budowy wizerunku swojego lub wizerunku firmy w sieci.
O KURSIE
Ukończenie tego kursu pozwoli na wzmocnienie sytuacji jednostki na rynku pracy oraz pozwoli nawiązać nowe kontakty biznesowe. Uczestnik kursu pozna dostępne narzędzia mediów społecznościowych do profesjonalnego zarządzania własnym wizerunkiem tworzonej przez siebie firmy czy oferowanych na rynku usług. Kurs jest dla wszystkich, którym nie jest obojetny własny wizerunek lub wizerunek swojej firmy w Internecie. Kurs został podzielony na cztery moduły.
MODUŁY
W module 1A i 1B- Twoja WWWizytówka w Internecie - uczestnik dowie się i nauczy jak stworzyć swoją (pierwszą) stronę WWW czyli wizytówkę w Internecie (20h). Wybranie domeny, hostingu oraz instalacja popularnego CMS-a WordPress - od tej chwili nie będą stanowiły żadnego problemu. Uczestnik w tym module dowie się jak redagować i umieszczać informacje na stronie, aby ułatwiały one pozycjonowanie i trafiały do klienta. Jak tworzyć własne menu, nagłówki czy stopkę strony swojej firmy.
Moduł drugi to Laboratorium Facebook’a (5h). Jest to wstęp do Social Mediów. W tym module uczestnik dowie się, jak budować własny przekaz marketingowy oraz jakie wykonać działania, aby zwiększyć zaangażowanie na Facebooku.
W module trzecim - Reklamuj się. Facebook Ads Manager (5h) uczestnik nauczy się skutecznego reklamowania swoich produktów na Facebooku, docierania przekazem marketingowym do konkretnych grup docelowych oraz tworzenia i pracy na budżecie reklamowym.
Moduł czwarty - By zaistnieć w Sieci. Potęga Google Ads (10h). Ten moduł w kontekście reklamy w sieci jest jednym z kluczowych. Potęga Ads-ów dla wszystkich, którzy już je znają jest oczywista. Po ukończeniu kursu również i dla naszych uczestników będzie to rzecz istotna. W tym module uczestnik dowie się, jak wykorzystać wyszukiwarki do zdobywania nowych klientów, pozna platformę reklamową Google Ads, metody optymalizacji kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, co zwiększy zwrot z inwestycji w reklamę, skorzysta z wiedzy praktyków marketingu w wyszukiwarkach, zdobędzie dodatkowe umiejętności, które staną się jego przewagą na rynku.
Wymagania wstępne
Co musisz umieć i wiedzieć nim przystąpisz do kursu?Warunki zaliczenia i uzyskania zaświadczenia
W każdym module znajdują się pytania kontrolne oraz do każdego modułu zostały opracowane zadania zaliczeniowe. Wykonanie wszystkich testów (pytania kontrolne oraz zadania zaliczeniowe) na poziomie 80% gwarantuje uzyskanie zaświadczenia ukończenia kursu. Pytania kontrolne stanowią 40%, natomiast zadania zaliczeniowe (egzamin końcowy po każdym module) stanowią 60% oceny końcowej. Wszystkie testy można wykonać dwa razy!
KOMPETENCJE
Kompetencje jakie uzyska uczestnik kursu:KADRA