Pomiń do głównej zawartości

Postęp w kursie:

Literatura kursu

Robert. B. Cialdini, Wywieranie wpływu na ludzi. Teoria i praktyka, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk 2004.

Monika Gawanowska, Marka osobista bez tajemnic, Monika Gawanowska 2017.

Monika Gawanowska, Facebook czy LinkedIn? https://monikagawanowska.pl/ , 2019

Dariusz Jemielniak, Socjologia internetu, Wydawnictwo Naukowe SCHOLAR, Warszawa 2019.

Howard Rachlin, Sztuka samokontroli. Zapanuj nad własnym życiem, Wydawnictwa Fachowe CeDeWu.pl , Warszawa 2011.

Dan Schawbel, Personal Branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania marki osobistej, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2012

Robert Stępowski, Personal branding. Praktyczny poziom marki osobistej, Wydawnictwo ROSTER, Rawa Mazowiecka 2017.

Michał Zwierz, Personal Branding. Jak zbudować mocną markę osobistą? http://michalzwierz.com

Marcin Żukowski, Ty w social mediach, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2017.