Od pomysłu do miliona pobrań. Jak tworzyć aplikacje mobilne?
Dzięki kursowi dowiesz się, jak działa rynek mobile i poznasz uwarunkowania sukcesów aplikacji mobilnych.
Dzięki kursowi dowiesz się, jak działa rynek mobile i poznasz uwarunkowania sukcesów aplikacji mobilnych.
Kurs został przygotowany w ramach realizacji projektu pn.: „Platon. Kursy edukacyjne online dla studentów”, nr POWR.03.01.00-00-W071/18, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Kurs „Od pomysłu do miliona pobrań. Jak tworzyć aplikacje mobilne?” przeznaczony jest dla studentów oraz wszystkich osób, dla których mobilny Internet odgrywa istotną rolę w biznesie – osób zatrudnionych w agencjach interaktywnych lub marketingu, product ownerów, project managerów, a także obecnych i przyszłych twórców aplikacji mobilnych.
W kursie znajdują się praktyczne porady, case study oraz niezbędna teoria z zakresu zarządzania strategicznego. Wszystkie przykłady pochodzą z ostatnich lat i są łatwe do zrozumienia dla początkującego przedsiębiorcy lub studenta.
Kurs składa się z 10 modułów, które Uczestnik może realizować we własnym tempie. Treści urozmaicane są filmami, grafikami oraz ćwiczeniami. Na koniec każdego modułu znajduje się krótki test.
Tutaj znajdziesz wersję tego kursu po angielsku.
Wskazana, ale nie wymagana, jest podstawowa znajomość zagadnień z informatyki i/lub biznesu. Z zakresu biznesu: jak generowane są zyski w przedsiębiorstwie, jakie są modele biznesowe. Z zakresu informatyki: podstawowa znajomość z zakresu zagadnień technicznych w obszarze aplikacji mobilnych – systemów operacyjnych, zagadnień technicznych (programowania), projektowania doświadczeń (UX/UI) itp.
W module pierwszym przyjrzymy się, jak wygląda rynek mobile. Dowiesz się, jak globalne trendy wpływają na lokalny rynek mobile.
W module drugim skoncentrujemy się na tym, jak działa smartfon i jakie daje możliwości.
W module trzecim zastanowimy się, jak znaleźć pomysł na aplikację.
Moduł czwarty zawiera informacje dotyczące miękkich i twardych danych wykorzystywanych w analizie funkcjonowania aplikacji.
W module piątym wyjaśnimy, jakie podjąć dalsze działania, gdy już mamy pomysł na aplikację.
Moduł szósty wprowadzi Cię w tematykę prototypowania. Poznasz zagadnienia związane z UX i Design Thinking.
W module siódmym dowiesz się, jakie są dostępne technologie tworzenia aplikacji.
W module ósmym poruszymy zagadnienia związane z zapewnieniem jakości i testowaniem.
Moduł dziewiąty poświęcony jest kwestiom związanymi z umieszczeniem aplikacji w sklepach i utrzymaniem jej.
Moduł dziesiąty wprowadzi Cię w tematykę promowania aplikacji i jej rozwoju.
Warunkiem zaliczenia kursu i uzyskania zaświadczenia o jego ukończeniu jest zapoznanie się z całym materiałem oraz uzyskanie łącznie 50% punktów możliwych do zdobycia z aktywności zawartych w kursie.
Prezes i właściciel ESCOLA S.A. Doradza w zakresie digitalizacji międzynarodowym korporacjom, m.in. NE AB oraz Brockhaus GmbH, Xella International.
Założył i sprzedał startupy o wielomilionowej wycenie. Dr Krzysztof Wojewodzic prowadzi wykłady z zarządzania online – w pierwszej edycji wzięło udział ponad 1000 studentów z całego świata. Krzysztof Wojewodzic jest także ekspertem NCBiR – ocenia innowacyjne wnioski. Jest także inwestorem i doradcą dla startupów.